Sunday, August 12, 2012

SATS satser på ny reklame

SATS har startet et nytt treningsverktøy de kaller SATS you.

Høres ut som et flott program og en god ide.
Men kunne muligens blitt vist frem på en bedre måte. Jeg håper det ville komme flere filmer som utdyper bedre hva dette programmet går ut på. Utifra denne ene filmen, så kommer ikke dette godt nok frem. På den ene siden er det en festlig og livlig start på reklamen, på den andre siden er det masete og forvirrende og ikke minst urealistisk.

Se filmen her.

Jeg er ivrig på treningsstudio i dårlig vær tider, og har gått på flere studio, i England og Norge, derunder SATS. For meg er et treningsstudio en hjelper, en liten prat med venninne og alene tid for å trene konsentret. Denne reklamen gir meg ikke lyst til å løpe tilbake til SATS da dette på ingen måte prater om studio på den måten jeg føler det er.

For noe år siden hadde SATS et "bonus" program hvor man fikk en liten gave om man trente 8 ganger i måneden eller mer. Det var et flott program!
Hva med å få det tilbake? :)

No comments:

Post a Comment