Friday, September 2, 2011

Tine - dobbel dose påfyll

Tine Iskaffe har lansert et nytt konsept.
"Kom deg videre på to minutter"

Formålet er energi og inspirasjn i hverdagen.
- sier Anette Tvenge, merkevaresjef i Tine.


– Målet er at Tine IsKaffe alltid skal sørge for påfyll til både kropp og hode. Siden produktet tar seg av energi til kroppen, var vår jobb å ta hånd om inspirasjon til hodet. Hva som inspirerer hvert enkelt menneske finnes det ingen fasit på, men at de fleste er nysgjerrige på litt annerledes kunnskap, det tror vi på, sier byrået. (McCann)


Jeg synes kampanjen har en god base, og gode ideer.
Jeg liker også veldig print kampanjen (som du kan se etter alle filmene) er fine og har store muligheter til å bygges på i lang tid. De er pene, og når informative i mer enn 2ekunder når man har litt dødtid og ingenting å se på, f.eks. på trikken.

Jeg synes bare det er så synd at dette ikke helt formidles videre i reklamefilmene.
Plakatene vil jeg gjerne stoppe opp og lese, det har jeg tid til. Men i forhold, så virker reklamefilmene litt for langt. Tegneserie skaperen var av interesse, men det er fordi det ligge innen det kreative. De andre kjedet meg fort. Like mye informasjon og spenning i design hadde gjort seg :)

Jeg gleder meg til å lese en av plakatene på trikken :)

Se KreativForum for mer informasjon og film + plakater:
http://www.blogger.com/img/blank.gif
(http://www.kreativtforum.no/default.aspx?ID=Cases&guid=9b755fc3-ff6c-46d2-8f0b-c7d1af7b1f7f)

Ps. Legg merke til helt nederst på siden.
Den er Mad i Sweden.
Hvorfor ble svenskene sure? :P

No comments:

Post a Comment