Tuesday, June 11, 2013
Men Expert da!
Expert har helt klart hatt noen problemer. Det ønsker jeg ikke å gå inn på.
Men å reklamere med antall medarbeidere som som har sluttet synes jeg er litt usmakelig.
Budskapet om lavere priser faller bort, når de har måtte kvitte seg med mange medarbeidere for å få til dette. Hva har skjedd med bedriftene som jobber for å støtte og beholde sine medarbeidere..?
De får det de ønsker - oppmerksomhet.
” Vi hadde håpet at det skulle bli stor oppmerksomhet rundt reklamekampanjen vår, som er den største i Experts historie.” – Administrerende direktør i Expert, Anders Nilsen
Igjen!
Folk må slutte i jobbene siden, Expert kjører sin største reklamekampanje i deres historie. Liker ikke dette.
En liten notis om reklamene på slutten. Har Expert blitt en mannemans butikk?
Her er link til kampanje sin artikkel
Dagbladet har også blitt med i diskusjonen. Se her
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment